duminică, 21 iunie 2015

Scurtă revedere

Ne-am îmbarcat demult, la drum spre Paradis,
dar trenul ne-adus în gara cea de nord
și ne-am găsit mai reci ca vântul din fiord,
sub o cupolă spartă- uitatul paraclis.

Ne-am luat de mâini deși, nici noi nu mai credeam
că mai exista suflu în recile vagoane;
pe spate mă-ncercau atingeri, în frisoane
și-un gând că ce era, e tot ce mai aveam.

Ne împărțise timpul, cu tot pe jumătate,
și mă-ntrebai din ochi dacă acum mi-e bine;
nu mai știam nimic, de mine sau de tine
și fără noutăți, e totu' o noutate.

Ne-am înfruptat apoi din fructul viu al cărnii,
mințindu-ne că suntem prin raiuri și livezi,
era un vis plăcut, s-a dus după cum vezi...
și n-am făcut decât, să mi te-adaug rănii.

În scurtul nostru timp, văzut-am că se poate
mă bucuram că vii, doar să te văd plecând
și-acum ce m-ai lăsat, e tristul nopții gând:
că tot ce am născut sunt versuri de o carte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu