vineri, 3 octombrie 2014

Ai

Ai felul tău...de-a fi sau a nu fi.
ce-ți mai place să te joci și chiar îți iese.
Nu demult m-ai păcălit cum că-ți e bine
Oh Doamne! Și ce zâmbet de copil aveai-
mai c-am crezut și eu pentru-o secundă.
Cum mă luai tu în brațe și eu-ti scriam poeme;
era frumos să le fi scris ca Blaga, iar nu ca bleaga.
Ai tu felul tău, ăla frumos și calm când mă privești
și taci.
Atunci, se-ntâmplă ceva, devin eu suflet
și zău că nici frigul, nici orașul ăsta putred,
nu mi-l zguduie.
Ai tu degetele fine și subtiri care tremură
pe coapsa mea dreaptă.
Ai tu un soi de inocență tainică, născută parcă
în grădina cu nuci.
Un singur lucru n-ai: timp.
Pesemne, la cât de ocupat ai fost,
ai uitat că doar nouă ni se cuvine luna.
E și firesc, așa ai felul tău...de a-mi face felul.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu