miercuri, 30 septembrie 2015

Mă paște poezia

Mă paște-o poezie cum mă tot paște moartea:
tăcută, răbdătoare și beată la un colț,
iar eu o tot amân cu multele nimicuri,
să vadă că am treabă și că nu-i încă ceasul.
Mă furișez ușor, căci trupul meu de flutur
s-ar prăbuși pe loc sub piatra unui vers.
M-ascund pe frunți ridate, pe pălării, prin plete
să redevin alt om și moartea... parcă uită.
Eu ți-aș fi scris și ție, pierdut într-un metrou,
Dar n-ai fi râs, vezi bine și-apoi ai observa
că-n trupul ce îl vezi, e loc doar de trăire,
Iar tu o tot amâni... cu multele nimicuri.
Și versul ăsta alb mă-njunghie-ntr-o coastă
să-mi amintească lesne de tot ce n-am făcut,
de parc-ar ști din ceruri, ori sus de pe o creastă,
că dus mi-e viitorul, pierdut întru trecut.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu